2/13/2006

MarXEM DE MELBOURNE

QUin agobio aixo de la internet que nomes tinc 3 minuts per explicar que ens hem comprat un cotxe que es una antigualla pero automatica!!!!! Bueno, sino ens deixa tirats al sortit de melbourne arribarem a un lloc que es diu mildura que fan la verema!!!!! Bueno lo tipic de arrancar els raims. Si aguantem alla el sol i el currele, jo magafar'e un taburet per recollir els raiums, anirem cap a tasmania, que alla hi ha el diablo de tasmania, com el propi nom indica. Per lo demes jo he perdut 300 grams i la laura m'es o menys el mateix. aixo sacaba

1 comentarios:

A las 9:38 p. m. , Anonymous Anónimo ha dicho...

nenes!!!
km pillareu a la varema, us picaran els bixus per tot arreu, jejeje!!
Io stik dexamens ( i no em va gaire be de moment ) o sigui k no m' entretenc gaire.
No se els altres, pero io us trobu caxo a faltar, pero disfruteu, i si no podeu sucar melindros mala sort!!! Jajajaja Bueno pagesillos k us vagi de puta mare i sort amb el cotxe!!! abaraçadessss i petons!!!

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio